Uppdat. 27 augusti


Jag och P kom hem från vår morgonpromenad för lite drygt en timme sen. Det var verkligen hur skönt som helst att komma ut och röra på sig lite, känns som om det var år sen jag gjorde det senast. Vädret är underbart även om det blåser så var det skönt med en fläktande il ibland. 
Sitter nu och försöker att få tag i en bil så vi kan åka och storhandla. Frysen ekar lika högt som min mage. Eller magen ekar inte än men den kommer göra snart om vi inte tar oss iväg.
Denna dag och denna kväll ska jag verkligen försöka ta vara på, på bästa sätt för det ska vara bra väder. Vem vet, det kanske är sista kvällen man kan sitta ute och njuta till sena natten. Hösten närmar sig fortare än väntat, vare sig vi vill eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback