Uppdat. 28 augusti

Jag smakade som sagt på mina grottor och DOM VAR JU SUPERGODA! Jag är nöjd med dom och det som kom att bli ännu ett plus var att dom är lite för mäktiga så man orkar bara en och då räcker dom mycket längre! Kaffebröd till folket! Jag var tänkt att ställa mig och baka lite mer, bullar eller matbröd men jag är osäker på om jag orkar blanda degen för hand eller om jag kommer vara tvungen att ha en matberedare.
Jag bestämde mig för att låta bli bakningen och sätta mig med mitt cv och mitt personliga brev istället och det var lyckat för nu är det klart. Jag har skickat iväg det och nu är det bara att vänta på en feedback och hoppas på det bästa. 
Har nyss skrattat så mycket att jag var nära på att göra i byxan. Har nämligen kollat på 'Time Out' och det är ju bara för roligt. Man kan ju inte göra annat än att skratta. Nu är det dags för en film med min man innan vi går och lägger oss och vaknar upp till en ny dag och en ny vecka med nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback