Uppdat. 29 augusti

Kors i taket. Jag hann allt jag skulle göra innan P kom hem från jobbet. Jag började med att köra in köttfärs i micron så den fick tina och under tiden hoppade jag in i duschen och tvättade mitt hår. När jag kom ut ur duschen var köttfärsen tinad men jag var ju tvungen att föna mitt hår så inte stekosen skulle gosa in sig för långt in i mitt hår. När det var gjort började jag med maten. Jag bestämde mig för att vara överambitiös och gjorde därför egna pannbiffar, en hemmagjord gräddsås med champinjoner, kokade morötter och potatis. Och SATAN vad det blev gott! Efter jag var klar med maten började jag med mig själv och idag kände jag mig till och med lite nöjd med mitt utseende. Helt otroligt vilken lyckad dag. Min man kom hem så småningom och vi satte oss och åt. P gav min mat jättebra kritik och tyckte såsen var underbar. Vilken tur att han tyckte om det så han slipper att äta smörgås imorgon på jobbet.
Efter maten gick vi in till stan och där hämtade vi ut ett recept på apoteket medans det andra receptet inte hade kommit så det får vi rodda i imorgon. Vi var inne en snabbis på H&M för att kolla om dom hade fått in några nya mammakläder men så var inte fallet. Sen på hemvägen gick vi in på en frisörsalong och skulle ha ett nytt vax till P och vi blev ruinerade. Jisses, 260 KRONOR för en liten tub paste. Gud nåde den tjejen om den inte räcker lääääänge
När vi kom hem så satte jag igång att klippa P och när jag var klar och kletade i det nya vaxet så blev han som en ny man. Jag blev kär på nytt. AS-SNYGG KILLE! Haha, men det blev jättelyckat. 
Nu ska jag ta mig något att äta och kika på 'Robinson' och efter det ska P få massera mig. Underbar man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback