Uppdat. 29 augusti

Har fortfarande inte fått in några pengar så jag sitter och kliar mig i huvudet än.
Sitter också och tänker på vad mycket jag har varit med om det senaset året, helt otroligt. Bara en sån sak att jag har gått från bostadslös till SAMBO och vi ska ha barn nu i början på nästa år. Blir nästan rädd när jag tänker efter, men det är helt underbart. Jag älskar mitt liv, min sambo och att vara gravid.
Hoppas på att idag är dagen då det efterlängtade brevet åker ner på min dörrmatta. Där jag kan sätta mig ner och öppna brevet och sen kunna skrika av lycka för att jag fått beskedet om att jag ska börja skolan igen. Jag vill det verkligen och går bara och väntar på att brevet ska komma. Det är ju dags att det kommer för om det blir som skolan har sagt när jag ringt så ska ju programmet dra igång på måndag, om en vecka och just därför börjar jag bli lite stressad. 
Magen börjar skrika så snart ska jag fixa en liten salladstallrik till mig med hjälp av isbergsallad, ruccolasallad, tomat, gruka, fetaost och oliver. YUM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback