Uppdat. 3 augusti



Sen jag la ögonen på skärmen senast så har jag varit ute och gått en sväng. En väldigt liten sådan för jag höll på att dö i värmen. Svettas nog för den lille krabaten i magen också så det rann av mig. Jag har även hunnit med att laga mat, korv stroganoff bjuds det på idag. Mitt i matlagningen kom M och lämnade ett paket här (som tyvärr inte var till mig). Ska lämna det till Z sen när vi åker och badar. 
Jag har lyckats få i mig lite mat nu innan badning så jag orkar men orkar jag inte så flyter jag väl, vilket är tur. Nu springer jag halvt runt och yrar i hopp om att jag inte ska glömma något. Jag tänkte att jag ska ta med mig lite av fruktsalladen som jag gjorde igår. Kan vara gott i solen. 
Bikini på; NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback