Uppdat. 30 augusti



LYCKLIG ÖVER MITT BRÖDBAK!
Nu har jag tid att sätta mig i några minuter. Finally. Det mesta är klart och resultatet kunde inte blivit bättre. Muffinsen har jag smakat på och dom blev jättegoda! Smakade lagom mycket choklad och man vill bara äta mer för att få så mycket dajm i munnen som möjligt. PERFEKT! Brödet blev, som ni ser, superbra till utseendet. Det är för varmt för att smaka på det än men jag återkommer med smakupplevelsen senare ikväll. 
Jag har också gjort middagsmat och där bjuder jag på en gryta som består av kyckling, chaminjoner, lök, creme fraiche och grädde. Såklart kryddor! Och den blev också jättegod. Nu är det bara att koka pasta så har jag gjort dagens pass i köket. 
När gubben kommer hem ska han få smaka på dagens verk och sen ska vi ta och traska in till stan där vi ska hämta ut ett recept på apoteket. Som förhoppningsvis har kommit rätt idag. Sen ikväll kommer jag inte göra många knop. Inte en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback