Uppdat. 30 augusti

Stor eloge till mig! P tyckte om dajmmuffinsen, kycklinggrytan och brödet. Tänk att jag kunde få till alla tre ting. Jag var nästan helt säker på att jag skulle misslyckas med något av det för hur stor är chansen att man har sån tur att lyckas med allt? Nog om det. Nästa gång det regnar (vilket ser ut att bli imorgon) så ska jag göra vaniljbullar.
P lyckades vara hemma i sisådär en halvtimme innan det ringde i luren och han fick åka iväg igen. Då hade det börjat läcka in i ett sovrum från ett tak som P jobbar med. Det var bara att åka iväg och täta till det. Han blev inte borta länge och när han kom hem så gick vi in till stan i en snabb takt för att hinna till apoteket för att hämta ut det som vi försökt med i ett par dagar nu. Det är klart att inte receptet kommit in som det skulle så nu får jag sitta och ringa imorgon och be om ett skriftligt recept. Gaah, jag blir så trött. 
Nu ska jag kolla på 'Halv åtta hos mig' och i någon paus ska jag värma på mitt nybakade bröd liiite, lite och sen ha smör och ost på. HUR GOTT?! För brödet var underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback