Uppdat. 30 augusti

Vilar ögonen på P och drömmer mig bort till dom månaderna då det kittlade som mest i magen och känslorna var uppe i halsen. Det är så skönt att jag kan känna så än idag, det räcker med att titta på honom liiite längre. Jag är kär, PUNKT SLUT.
Sitter också och funderar på olika maträtter och bakverk jag skulle vilja försöka mig på. Imorgon har metrologerna sagt att det blir dåligt väder så då ska jag nog dra igång med bullbak men först har jag möte på förmiddagen. Sen skulle jag vilja införskaffa mig en fritös så jag kan vara sådär äckligt onyttig ibland. JAG VILL HA LANGOS. Fy tusan va gott. Med creme fraiche, rödlök, RÄKOR och svart rom på! Så det vattnas i munnen på mig. Kommer ihåg den sommaren för några år sen när jag och A firade midsommar på kusten med massa kompisar och jag käkade FYRA langos på rad. Kallas fyllehungrig. Sen alla festivaler man brukade vara på, där åt man också langos. Till sommaren när jag har slutat amma ska jag besöka 'Arvikafestivalen' igen (om dom kör igång igen) och dra med 'Camp Vagina'-gänget ♥
Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket, dra med min man och krypa till kojs. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback