Uppdat. 31 augusti


Jag har inte gjort många knop sen jag kom hem från stan idag inte. När P kom hem så gick vi in till stan (idag igen) med receptet i handen. Idag fick vi ut det och blev rånade på det. Burken med 50 brustabletter i fick vi betala 435 kr för. Usch vad dyrt! Ja ja. Vi skulle gått och ätit middag efteråt och hade ett erbjudande med oss men det skulle inte börja förrän i morgon så vi traskade hem i skyfallet. Väl hemma så började jag laga mat. Ugnsstekta rotfrukter (potatis, morötter och lök), fläskfile och en sås gjord på grädde, senap och vitlök. JÄTTEGOTT! P blev helt salig och bad om att jag skulle göra detta någon mer gång. Klart jag gör för honom, min man.
Nu sitter jag i soffan och har kramper i min högra sida och det strålar ut i ryggen. Jag har haft det sen jag och A satt på Subway och käkade tidigare idag. Hoppas bara på att det går över tills imorgon annars måste jag nog ringa sjukvårdsupplysningen så det inte är något med bebisen i magen. Ska faktiskt gå och lägga mig nu och ta det lite lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback