Uppdat. 5 augusti

Hemma igen efter en snabb-visit på Ikanohuset med A. Jag hittade det jag skulle ha (present och näsdroppar) och A hittade lite hon med. Tänk om jag skulle kunna vinna lite pengar någon gång så jag kan göra allt jag vill. För att vinna kanske man ska spela på något också, kanske därför jag aldrig vinner? 
Nu har A lämnat mig så jag sitter och väntar på att P ska komma hem så man kanske kan göra något i alla fall. Är på konstigt humör igen. Inte på dåligt humör men är SÅ rastlös. Känner inte ork för att göra något fast jag vill. Jag vill orka gå och träna samtidigt som jag vill att det ska vara fint väder så jag kan sola och få lite färg, samtidigt som jag vill shoppa (utan pengar?!), samtidigt som jag vill förnya hemmet. Vill göra allt på samma gång. Helt sinnessjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback