Uppdat. 6 augusti

Nu har jag diskat, bäddat sängen, plockat undan, tvättat mig och serverat min man kaffe. Kaffe till mig också såklart annars skulle jag nog inte klara av dagen.
P ligger och snorar i soffan, jag svettas och funderar på vad jag ska hitta på för jag börjar bli grymt rastlös, IGEN!
Sen har jag suttit och tänkt på vad alla klagar på allt hela tiden. Kanske jag också och om så är fallet ska jag verkligen bättra mig. Jag tror jag det är det värsta jag läser på andra bloggar, det är om hur dom klagar och hur saker och ting inte är som dom vill. Nej, inte min stil. Jag klagar på att dom klagar.
Nu ska jag gå och smörja in magen. Livlig bebis.

Kommentarer
Postat av: Johnny Andersson

Det var precis vad jag ville höra vännen. Ta hand om dig o hälsa gubben!

2011-08-06 @ 20:09:56
URL: http://joasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback