Uppdat. 8 augusti

När vi kom hem från den helt onödiga vändan in till stan så gick jag ner till affären och köpte lök, flingor, choklad till P och sen hittade jag vattenmelon till mig! Tillbaka in i lägenheten så började jag med dagens middag. Idag fick det bli potatis, hemmagjorda (SÅKLART!) pannbiffar och hemmagjord gräddsås och hur gott blev det inte?! Jag kan när jag vill. Trodde inte såsen skulle bli så god som den blev, det var nog att den bara behövde blandas ihop med det andra. Lingonsylt till detta och det blev ett 'halelulja-moment'. P kunde hålla sig borta från tvn i sådär 2 minuter och sen bara lämnade han mig och min halvätna tallrik i ensamheten. Sen gick han tillbaka in till soffan för det var något 'viktigt' program och jag såg sen att det var 'Berg flyttar in' och det var hos Christer Sjögren. Så rolig var jag att äta mat med. Verkar som om vi varit gifta i all evighet men så är icke fallet.
Nu ska jag gå och göra iordning ute i köket så det går att vistas där utan att bli lortig själv. Det blir jag i vilket fall som helst nu när jag har en mage som är i vägen. Går inte att hålla sig ren. Ska införskaffa mig ett förkläde. Matlådor till P ska göras och sen ska jag diska. Duscha och sen slå ihop ögonen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill ha en bild på magen :)

2011-08-08 @ 20:44:08
URL: http://Www.maddez.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback