Uppdat. 9 augusti

Jag har inte fått tag i BVC, det verkar omöjligt idag så jag gick i alla fall iväg till Af och där fick jag lite tips om hur jag skulle gå vidare med mina idéer. 
Nu ligger jag hemma i soffan med huvudvärk. Det är väl troligen min tur att bli sjuk nu när jag har klarat mig under den perioden då P har varit dålig. Han är ju inte frisk än men jag blir väl sjuk precis så vi byter ut varandra. Perfekt. Nej, jag hoppas att jag klarar mig från förkylning och allt där till. Ska försöka kurera mig med en kaffekopp och två liter vatten innan jag hoppar in i duschen och gör mig iordning för att ta med magen på ett besök hos barnmorskan.

Jag måste ju även berätta att jag läst ur boken nu. Jag gjorde det för någon dag sen men glömt att säga det. Det var verkligen en bok som fänglade dig fast, sida efter sida. Den boken borde nog alla läsa. En lärdom om att inte ta något för givet. Att älska dom som står en nära, och visa det för man vet aldrig vad som väntar. En bok som varmt rekomenderas; 'Varför gråter inte Emma?'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback