26 december.

Idag har jag och min fina man varit ute i mellandagsreans trängsel och dunsar lite. Skulle ju haft ett par skor till mig men jag tycker inte det är roligt att handla till mig längre. Det som fick följa med hem var lite kläder till bebis och P fick sig tre t-shirts och en stickad tröja (assnygg!). Tänkte jag skulle visa dessa fynd under morgondagen.

Under kvällen har jag blivit bortskämd med fotmassage av min man då jag faktiskt fått lite vatten i tassarna ny sista månaden. Lite jobbigt är det att springa på stan i flera timmar men det är inget jag lider av till vardags.
Nu ska jag joina min man till filmen som visas på 4an under sista kvällen på denna jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback