Ännu en måndag.

God förmiddag!

Nu är ännu en måndag här och jag sitter för tillfället på resecentrum och väntar på bussen som ska ta mig vidare till jobbet.
Natten har faktiskt varit underbar och jag har fått sova en hel natt utan att vakna en enda gång. Jag vet inte hur längesen det var sist.

Nu står ju då som sagt ett lite kortare arbetspass på schemat innan jag och P i eftermiddag ska på vårt femte ultraljud med vår skatt i magen. Den här gången är det lite mer nervöst än tidigare gånger då jag fått för mig att barnmorskorna förskönat hur läget egentligen ser ut. Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Sara- med bebis i magen

Det kommer gå jätte bra ska du, bara bebis som busar lite med er:)

Lycka till!

2011-12-12 @ 13:33:15
URL: http://annasaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback