Dan före dopparedan!

Hej på er!

Sitter just nu på jobbet och väntar på att chefen ska komma hem. Eller hem, hon ska i princip bara plocka upp mig så ska vi åka på jullunch med jobbet. Buffé, hur gott?! Jag är vrålhungrig och jag har lyckan att få äta hur mycket jg vill. Lyckan är total.
Jag har jobbat sen kl. 07 imorse och det börjar kännas i kropp och knopp så det ska bli skönt att få sluta efter lunchen men lugnt blir det inte för det. Nej, jag och P ska åka och storhandla. Ett skötbord ska dagen till ära få följa med hem. När vi är klara med handlandet så ska förberedelserna inför imorgon fixat, det ska göras Janssons och kokas ägg. Mumms.

Jag ska också handla en julklapp till min man om jag lyckas smita, schhh... Ihii!


Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

En riktigt God Jul, önskar vi er, Isabella :)

2011-12-24 @ 08:46:47
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback