Femte (!) ultraljudet.

Nu är jag och P hemma från vårt f.e.m.t.e ultraljud. Bebisen är liten, men allt ser verkligen jättebra ut. Jag är i v. 34 (33+5) och bebisens beräknade vikt ligger nu på 2009 g och ligger fortfarande kvar på minussidan. Växer inte min mage bättre och jag inte går upp i vikt så blir det ännu ett ultraljud igen efter jul för att hålla koll så skatten följer sin egen kurva. Jag kan erkänna att nu när jag vet att bebisen mår bra och dom inte kan hitta ett enda fel på den även om dom skulle vilja så känns det liiiite bra att den är liten. Jag är inte så sugen på att trycka ut en 4 kilos bebis inte, haha. 
Jag ska nu se till att äta och vila riktigt mycket tills nästa gång.

Pust! Vår skatt mår bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback