Första ordentliga förvärkarna.

Hej fina ni! ♥

Idag var det tänkt att jag skulle varit på ett möte vid 10 men så blev inte fallet. Istället har jag legat med mina första ordentliga värkar. Vid 8-tiden så kände jag att magen började kännas konstig på något sätt, trodde det bara var lite magknip eftersom jag alltid brukar vara brutalt hungrig på morgonen men så var inte fallet. En extrem mensvärk fick jag i rygg och mage, trodde att jag skulle behöva gå på toaletten men jag tog mig ingenstans. Svetten sprutade men till slut så fick jag lite andrum och lyckades somna om. Nästa vända fick bli när jag vaknade 10.45. Då var det dags att sitta på toaletten i cirka en timme för att kräkas av s.m.ä.r.t.a. Försökte verkligen att tänka på att förr så gjorde folk det här hemma utan bedövning och det jag gick igenom under den här tiden är inget mot hur det kommer att kännas sen när skatten ska ut på riktigt. Låg länge på badrumsgolvet och kved, masserade magen med fingertopparna och bara andades. Jag trodde aldrig jag skulle komma upp därifrån men jag har lyckats ta mig till soffan med tre kokta ägg i magen.
Jag har lyckats ringa ett viktigt samtal så jag har gjort något nyttigt idag. Magen är stenhård av det onda och bebisen är på rockkonsert där inne, men jag tackar han där uppe att det är över för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback