Fullt upp!

God morgon!

Jag har precis fått i mig lite frukost och ska alldeles snart börja göra mig i ordning så jag hinner allt jag ska göra innan jobbet kallar.
Jag ska springa till banken och sätta in lite pengar och Försäkringskassan ligger precis bredvid så hoppar in där också så jag får svar på mina frågor. Efter det ska jag hem, betala en räkning och fixa det sista innan jag drar mig ner till Resecentrum där jag ska hämta ut mina biljetter så jag kan ta mig både till och från Karlstad, fyller på busskortet och sen kan jag åka till jobbet. Pust och stön.
Dags att börja om jag ska hinna.

Älskade skatt.


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Fin bild på magen :)

2011-12-16 @ 11:12:43
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback