Gravidkoll.

När fick du veta att du var gravid? 23 maj.
Hur gammal var du? 20 år.
Var det planerat? Nej.
I vilken vecka var du? Vecka 5.
Hur tog din partner det? Han blev superglad.
Mådde du mycket illa i början? Nja, till vecka 12 mornar var värst.
Har du mycket halsbränna? Ja, fått en hel del nu på slutet.
Är du känslig? Nej, inte mer än vanligt.
När kände du bebisens första sparkar? Vecka 18.
Är du ofta orolig? Nej.
Sparkar bebisen mycket? Ja, det är en pigg krabat jag har i magen.
När började du läcka bröstmjölk? Vecka 19-20.
Har du fått bristningar? Några få på sidorna.
Blödde du någon gång? Nej.
Hur många UL har du gjort? 5 än så länge.
Vet du vad det blir för kön? Nej, försökt att ta reda på det men vår skatt vill inte att vi ska veta.
Vad ska han/hon heta? Vi har några få namnförslag men inget bestämt.
Hur gammal kommer du och din partner vara när den lille kommer? 21 och 36.
Ska barnet få några syskon? Ja, det hoppas jag.
I så fall när? Inget bestämt.
Hur vill du att din förlossning ska se ut? Min 'drömförlossning' är att jag kommer in när jag är öppen ca 6-7 cm och endast behöver lustgas som smärtlindring. Sen såklart att lillfisen mår alldeles utmärkt när Han/hon kommer ut. En förlossning utan komplikationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback