Hejar högt!

Hemma från besöket hos barnmorskan och det gick väl sådär. Min barnmorska såg lite orolig ut för hur min mage växer för den håller verkligen inte en jämn kurva utan växer lite som den själv vill. Något som hon tydligen inte tycker är så jättebra. Jag har inte gått upp något alls i vikt på en månad utan ligger kvar på samma vikt, 76 kg och har lagt på mig 15 kg under graviditeten. Sen att jag hade värkar i måndags var något som inte gjorde saken bättre. Ja, vi får se vad som händer under nästa besök. 

Jag har nu suttit hemma och skrikit, spänt mig och hejat otroligt högt på vårt Sverige som spelat mot Kroatien (handboll). Skatten i magen måste tyckt att mamma har betett sig väldigt konstigt. Tyvärr så klarade dom inte det hårda motståndet utan förlorade tyvärr med ett mål men dom gjorde en otroligt fin match! Den var rolig att titta på. 
Nu kommer det annat bra på tvn med innan jag kan sätta mig och kolla igen så ska jag göra i ordning lite mat så jag och min gubbe har matlådor i morgon. 

Hoppas ni har/haft en bra kväll! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback