Inrednings-sjuk.

Ja, som skrivet har jag blivit inrednings-sjuk för dagen. Jag sitter och funderar på allt jag skulle vilja göra med hemmet och det är mycket kan jag lova! Helst av allt skulle jag vilja blåsa ur hela lägenheten och börja om med tapeter och golv, ända från början. Men som sagt, jag drömmer bara.

Jag kom i alla fall i väg och solade och det var underbart skönt. Med en tjocktröja på magen så verkar det som om lillfisen där inne trivdes.
Alldeles snart kommer P hem så jag kan duscha. Klart jag kan duscha utan att han är hemma men det är så att han åkte ifrån sina nycklar och jag är inte så sugen på att duscha med öppen dörr så därför väljer jag att vänta.

Hoppas ni haft en bra dag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback