Jobb, jobb & åter jobb.

God eftermiddag fina ni!

Sitter för tillfället på jobbet och väntar på att få sluta. Klar med dagens sysslor och varit igång sen klockan 8.00 i morse.

Kan meddela att min instinkt hade rätt. Vid lunch ungefär så ringde min barnmorska och hade då pratat med hon som gör ultraljuden och det blir ett femte för oss. Eftersom inte jag gått upp i vikt på över en månad och min mage inte växer som den ska så ville dom kolla upp hur vår skatt inne i magen mår. Så inte bebisen slutat växa. Dock är jag inte så orolig då den är i rörelse större delen av dagen så det kommer gå super! Visst känns det lite lustigt men kul att få se knodden igen.

Må du nu ha växt, skrutten där inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback