Julklapps-shopping.

Hej fina ni!

Nu är jag hemma igen efter lite julklapps-shopping.
Jag har jobbat under eftermiddagen och allt har gått super. Efter jobbet åkte jag med min man hem, vi gjorde oss snabbt i ordning samtidigt som jag började med tvätten. Väl klara gick vi in till stan och med hem fick julklappar till barnen följa med, ugnsformar, pyjamas till skatten i magen, en "skötväska" och lite annat smått och gott.

Väl hemma och jag är supertrött. Tvätten är klar och vikt, klapparna är inslagna och jag sitter utslagen i soffan.

Vi tänkte köpa en skötväska som hör till vår barnvagn men då jag vägrar betala 699 kr för en väska som ska innehålla blöjor så hittade vi en på Stadium för 99 kr. Som hittat om ni frågar mig! Här är den;


Kommentarer
Postat av: Marie

Du ser, man behöver inte ha en svindyr skötväska, onödiga pengar. Köp nått annat kul ist :) Här finns nu 7-8 påsar me leksaker till mosters älskling :) Städat ur lekrummet i kväll. Kraaam fina du

2011-12-22 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback