Lucia.

Hej fina ni!

Idag fick jag sova ut om jag ville, jag försökte men det är verkligen inte lätt när bebisen i magen snurrar och har sig. Det blir så mycket värre när man är hungrig.
Jag har precis varit nere och köpt yoghurt, två lussekatter och clementiner som jag sitter och småäter på. Lussekatterna var otroligt torra men dom går ner ändå.

Idag är det ju Lucia och jag skulle faktiskt vilja gå och kika på ett tåg, just för att det är så otroligt mysigt! Men istället för att göra detta ska jag snart sätta igång med att tvätta, sen ska jag försöka att vila så mycket som möjligt med tanke på vad dom sa igår när vi var på ultraljudet.

Luciamys framför tvn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback