Lugn kväll.

Mannen i huset kom hem och vi gick ner för att handla till kvällens mat. Fick bli potatis, köttbullar och sås. Denna gången blev det köpta köttbullar men hemmagjord sås, det fick duga. Gott var det i alla fall. 
P ligger och halvsover i soffan medan jag sitter här och har ont i jumksen, den blir bara värre och värre. Det är det enda jag har problem med men den är inte rolig. Tur att jag ska till barnmorskan på torsdag så kanske, k.a.n.s.k.e hon har något tips på vad jag ska göra med det. 

Det har varit lugnt nu med förvärkarna eller vad det nu var. Skönt. Bebis är igång lite då och då och det känns nästan som om den kilat fast sig mellan mina revben. Det gör inte ont men det känns skumt, skaver lite när jag böjer mig framåt men va tusan. Nu ska jag ta och göra mig i ordning inför kvällen och slå ihop mina blå. I morgon väntar ett jobbpass på förmiddagen, och efter det ska jag fixa med lite ärenden.

Kul att ni börjat lämna spår efter er här hos mig! Uppskattas till tusen. Kul att få se vilka ni är! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback