Min dag.

Ja, nu sitter jag äntligen ner o.r.d.e.n.t.l.i.g.t för första gången idag och frågan är om jag kommer upp.
På min dag har det varit full rulle hela dagen! Jag gick upp vid 8.00, satte igång och plocka lite här hemma, gjorde mig i ordning, käkade lite frukost och jag hann till och med att dra iväg ett litet snabbt blogginlägg innan jag gick iväg. Jag gick i alla fall till banken, satte in pengar och fortsatte sen till Försäkringskassan där jag fick svar på min föräldraledighet och jag var godkänd och klar. Skönt. Jag trevade iväg till stationen och hämtade ut mina biljetter (och jag hurrade tyst inombords när jag fick dom i handen), sen gick jag och laddade mitt respass innan jag hoppade på bussen som tog mig till jobbet. Väl på jobbet så började jag att städa och städa och städa. Rent blev det och på slutet så satte jag mig lite med bokföring innan gubben kom och hämtade mig. Väl hemma gick P iväg på ett möte och jag började städa här hemma så nu är det rent här också. När min gubbe kom hem gick vi ner och handlade och medan P gjorde maten så städade jag klart. Efter maten har jag också klippt P så nu är han trimmad också. 
ÄNTLIGEN är allt klart för dagen och jag ska alldeles snart slå ihop mina blå, ofrivilligt eller inte, dom åker ihop i vilket fall.
Hoppas ni haft en bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback