Mysfaktor.

God morgon! ♥

Idag är det sista dagen jag spenderar här i Värmland. Ikväll åker jag hem till Linköping och min karl som jag saknar supermycket.

Igår efter maten och min powernap bärde pappa in granen och jag och mamma klädde den. U.N.D.E.R.B.A.R.T! Jag älskar det och det blev så mysigt. Nu luktar det verkligen jul i vårt hus. Efter det åkte jag in till stan och hälsade på N och R. R är ju så go den killen. Vi satt i några timmar och bara pratade om allt och inget, mycket givande.
När jag kom tillbaka till Värmskog var E, M och R här så vi åt smörgåsar och lät munnarna gå i ett. Mamma lyckades skrämma upp sina barnbarn när vi satt och pratade om andar i gamla hus och liknande så R ville absolut inte sova ensam utan han ville sova inne hos farfar. Haha, stackarn (hoppas att han fått sova inatt). När dom åkte fick jag äntligen min efterlängtade kopp med glögg, russin och sötmandlar framför brasan och tvn innan jag gick och la mig och somnade som ett barn.

Idag ska jag och min käre mor in till stan och kika på lite julklappar. Det bästa är ju såklart att jag ska få välja ut min julklapp som i år kommer att bli en väska, vilket jag är i stort behov av. Vi kommer väl gå och strosa i flera timmar, fika och mysa innan mitt tåg går 18.55 mot Linköping ikväll.
Jag har haft en helt underbar tid här hemma i Värmland men nästa gång jag och min familj träffas kommer det vara i Linköping och med en nykläckt bebis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback