Sköna söndag.

Nu har snart denna dag svept förbi och lite nytta har jag faktiskt gjort. När P gick iväg och tränade förut så tog jag tag i städningen som inte blivit av denna vecka eftersom jag legat sjuk. När min man kom hem så dammsög han medans jag kollade på vad vi skulle hitta på för mat. Dock nu med facit i hand så blev maten inget att hänga i granen, haha. 

Imorgon tänkte jag att jag skulle ta en ny magbild så ni får se hur STOOOR den blivit. Nu går det fort! Kan knappt förstå att det ska bli ännu större. Så, idag får ni nöja er med en bild på hur magen såg ut i v. 17. Längesen, men det är kul att se att den verkligen växer och att det inte bara är så folk säger :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback