Smile for nothing.

Det enda nyttiga jag har fått gjort idag är dammsugning. Alltid något. Jag känner inte för att göra något. Det enda jag vill är att för en dag ha obegränsat med pengar och fixa till lägenheten så som jag vill ha den, men nu kan jag inte det.

Håller just nu på med att fixa ihop lite mat. Gubben kommer snart hem och då bjuder jag på potatismos och lax. Han ska i princip hem och äta sen åker han igen, men då tänkte jag passa på att gå och sola.

Nu i dagarna tänkte jag ta tag i bebiskläderna. Suck känner jag för det men dom behöver ju tvättas. Även fast dom är nya ska dom få åka ett varbbi maskinen. Jag trodde inte vi hade så mycket kläder men jag lyckades lätt (!) fylla upp en Ikea-kasse med kläder!

Här kommer en bild på tröjan jag köpte till min pojkvän igår och så stilig han blev när den lades över hans axlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback