Time for school!

Nu är jag hemma från jobbet och har fått i mig lite rester från gårdagens underbart goda middag. YUM! Jobbpasset kändes ovanligt bra idag, känns som om jag fick mycket gjort. Har varit mycket krångel med bokföringen då chefen varit i Polen och handlar material men nu är det utrett. Pust. Än så länge så har jag inte märkt av att jag vaknade så tidigt imorse; PEPPAR PEPPAR!

Lite fix kvar här hemma innan jag snart ska bege mig till skolan. Sista kvällen innan jul, sen får vi hoppas att bebisen väljer att stanna i magen tills i alla fall slutet av januari så jag inte missar f.ö.r mycket. Måste verkligen sätta mig och plugga lite på det S har försökt att lära oss. 
Nu har jag inte tid att sitta här längre. Hörs när jag kommer hem (om jag orkar)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback