Tokväder!

God morgon bloggen! ♥

I två nätter har jag nu sovit otroligt dåligt på grund av att det blåser storm. Känns som om fönstrena ska följa med vinden ibland. Min käre sambo tycker detta är jättemysigt och somnar ungefär lika snabbt som han lägger huvudet på kudden och då blir jag ju såklart stressad av att jag också måste somna och allt blir en ond cirkel. Känns som om jag skulle behöva lägga mig och sova en stund till men jag har inte riktigt tid.
Idag hade jag tänkt att hinna baka, städa, springa ett varv på stan och mycket där till. Vi får väl se hur det blir med det. Nu ska jag ta tag i det viktigaste för dagen, ett samtal. 

Blåser det storm hos er också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback