Trött kropp.

Idag är en 'åh-nej-dag' igen. Jag är trött och vill bara sova. Jag fryser och vill bara krypa ner i sängen. Jag har börjat få lite, lite vatten i händerna som är otroligt obekvämt, det liksom trycker. Och till råga på de så vaknar jag upp och är tät i snoken. WHAT!? -Jag var ju nyss sjuk så jag hoppas verkligen inte att jag blir det igen. Sen känner jag mig inte så sugen på att ligga i förlossningssängen sjuk, fy tusan!
Jag är i alla fall uppe med tuppen och har skickat iväg P till jobbet och snart är det dags för mig att åka iväg. Första jobbdagen denna vecka då chefen är sjuk. Får väl hoppas på att jag inte blir smittad nu när jag biter ihop för att jobba.

Dagen igår ägnade jag åt att tvätta kläder och det gjorde jag verkligen. Ojoj, säger jag bara. Tre S.T.O.R.A påsar med kläder och en stor del av detta är då bebiskläder. Jag trodde inte lillfisen hade så mycket men där hade jag fel. Nu är det gjort i alla fall och jag har även börjat plocka ihop en del som ska ner i BB-väskan. Ska blir skönt när den lille kommer ut.

Tänk när magen var så här liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback