26 juli

Resultatet av att jag testkörde kaffebryggaren förut; jag är fortfarande vaken och klockan är MITT I NATTEN!
Jag blir galen på mig själv. Tyckte jag hade lite för mycket energi och var för lite trött förut. P hade käkat sig mätt på hela sin pizza och lite av min så därför orkade han inte ens dricka kaffe förut och han sover. Som en stock. Jag har försökt att sova ända sen klockan tio. Jag började med att lägga mig och läsa en stund, för vem har missat att det ska göra en trött? Jag trodde jag blev trött också, jag gäspade men tänkte att jag ska bli dundertrött så jag körde på ett kapitel till (måste tillägga att boken är skrämmande bra; 'Varför skrattar inte Emma') och sen försökte jag lägga mig och sova. Låg vaken drygt en timme till så försökte mig på boken igen. Funkade inte. Så jag gick upp för att ta ett glas mjölk. Det har jag också hört ska vara bra. Jag försökte men funkade inte och några timmar och försök senare sitter jag nu här. 
Jag hoppas verkligen att jag klarar av att ta mig upp i tid imorgon för när jag har legat vaken har jag hunnit planera i stort sett hela morgondagen. Till och med vad jag ska hitta på för mat, både lunch och middag. Träning är inkluderat så som solning och bakning av bullar. 
För första gången under min graviditet har jag nu varit uppe och ätit på natten. Det är något jag verkligen inte vill ska fortsätta. Håller mig gärna till mat på dagarna men inte på nätterna. Nu ska jag försöka sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback