4 juli

En ny dag. Tyvärr tillåter inte vädret mig att sola och bada idag heller och jag känner mig blek som en isbjörn. Really great. När man tittar ut så skulle man nästan passa på att vara sjuk och bara ligga inne, sova och titta på film men jag är inte sjuk. Som tur är ändå.
Imorse vaknade jag av att mobilen tjöt även fast jag inte ställt något alarm så jag blev arg när jag svarade och det var mamma som fanns i andra änden. Viktigt samtal var det heller inte, kanske tyckte hon att det är roligt att väcka sin sovande dotter som inte har något jobb att behöva gå upp till, men det tycker inte jag.
Vädret gör mig rastlös. Att vara själv hemma gör mig rastlös. Att må illa och inte orka göra något gör mig rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback