Uppdat. 20 juli

Hej och hå! Fy vad trött jag är! Har inte gjort så speciellt mycket idag. Varit och lämnat prover, tvättat, diskat och gjort en sallad men jag är ändå skittrött. Jag satte mig i soffan och skulle vila benen i två minuter var det tänkt men jag var så trött att jag somnade till. Vaknade typ för en halvtimme sedan och jag trodde att min lilla powernap skulle göra susen men jag sitter här och är lika trött fortfarande. Jag gillar inte att jag måste vika in tvätt, det är något av det tråkigaste jag vet. Blä!
Ska försöka få med mig P ut på en promenad senare men det kommer jag väl inte lyckas med idag. Han ska få sin nya jobb-telefon idag (iPhone) och han har inte pratat om något annat sen han fick reda på att han skulle få den. Inne och kollar på olika sidor och frågar och trixar. Han är besatt. Igen. Så idag kan jag nog räkna med att gå ut själv, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback