Back to school.

Nu är min gubbe hemma från jobbet och jag såg lyckan i hans ögon när han såg att det låg ett paket och ett brev från ComHem på bordet. Vi fick kortet med alla kanaler och sånt idag så det mekar han med nu. Tur att han fick något i händerna annars vet jag inte om han blivit lika glad när jag berättade att jag klickat hem lite bebisting från nätet, igen. Fick bli en snuttefilt och ett par vantar idag och när dom kommer hem till mig ska jag visa er det. Superfint alltihop! 
Snart är det dags för mig och min livliga mage att gå till skolan igen. Ska bli intressant och se vad det bjuds på idag. Hoppas bara inte det blir allt för utdraget då jag är väldigt trött idag efter att ha hållits väckt i timmar då bebis sparkar på mina revben. Ont men ack så mysigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback