Bebislycka.

God morgon bloggen! ♥

Jag och P har nyss kommit hem från ultraljud nummer 4. Denna gång var det sista gången vi fick se vår skatt innan förlossningen. Känns lite konstigt nu när vi blivit vana att ständigt gå på dessa undersökningar. Bebisen hade växt mer än väntat, vilket var superbra och en sten från mitt bröst släppte. Könet vägrar kotten att visa och barnmorskan som gör ultraljudet var idag mer osäker än förra gången så återigen är vi ovetande. Detta sparar ju mycket av spänningen till sista stund men känns ändå lite tråkigt att behöva köpa alla kläder i neutral väg när det finns så mycket fint, både till killar och tjejer. På ultraljudet fick vi också se att huvudet ligger otroligt långt ner. Bara inte kotten bestämmer sig för att ha bråttom ut, den måste stanna där inne i några månader till och bli stor och stark. Huvudsaken är att bebisen mår bra och det gör den ju! :-) Mamma och pappa längtar efter dig

Nu ska min man åka till jobbet och lämnar mig här hemma. Ska på möte klockan 13 men tills dess har jag inte en aning om vad jag ska hitta på. Stannar väl här bakom skärmen och klickar hem mer bebissaker, ihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback