Dålig uppdatering.

Ja, bloggen har hamnat på efterkälken idag och det är inte min mening. Lovar (!). 
Idag började dagen med att jag tog P under armen och gick in till stan. Jag hittade mig lite kläder, kors i taket, som passade min mage och fick följa med hem. Även P hittade en tröja som åkte ner i en påse och såklart presenter för dagens kalas. När vi kom hem hann vi precis andas ut och in igen innan P's bror M, kom och hämtade oss för kalas hos P's andre bror. Där hade vi två födelsedagsbarn, mor och dotter i huset och det bjöds på skaldjurssoppa som var underbart god och såklart tårta. Så vi åkte mycket belåtna hem från kalaset.
Jag råkade somna i P's knä i en timme men nu är jag pigg igen. Min gubbe är iväg och tränar medans jag får tid att titta in här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback