Föräldragrupp och jobb.

Hej bloggen! ♥

Idag har det varit otroligt mycket, det var inte planerat och därför har jag glömt bort att denna plats existerar. Jag skulle ha jobbat mellan 8-12 men när jag gjort mina timmar så kom min chef, M, hem och hade med sig lunch till mig och frågade om jag hade lust att vara kvar några timmar till och det säger jag inte nej till när jag ändå inte hade något annat inplanerat. Så det resulterade i att jag jobbade 8-16 och det känns skönt ändå. 
När jag hade jobbat klart tog jag min man under armen, satte oss på bussen och jag hoppade av och sprang till barnmorskan medan gubben min gick hem för en dusch. Mötet hos barnmorskan gick jättebra. Över förväntan. Skönt. Allt ser super ut och jag växer som jag ska. Efter mötet så var det dags för vår första föräldragrupp och det var roligt att få träffa andra som sitter exakt i den sits man själv sitter i med alla funderingar och tankar. 

Nu har vi äntligen kommit hem och fått i oss lite mat och jag ska hoppa in i duschen nu innan det är natten för oss. Imorgon ska jag till frisören för första gången på ca tusen år. Önska mig lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback