Första advent.

Hej bloggen!

Dålig uppdatering idag igen, men jag ska bli bättre.
Idag är det första advent och det betyder att den mysigaste högtiden närmar sig med stormsteg. Jag älskar julen och alla ljus som syns i alla fönster. Helt underbart. Jag och min älskade sambo har spenderat dagen ute på stan och kikat. Med oss hem fick vi en jättestor julstjärna som vi ska ha i vårt vardagsrumsfönster men innan den ska upp måste P fixa så den lyser, haha. P fick också med sig ett par jeans (assnygga) och sen köpte vi lite ljusstakar och så klart lite till bebis. När vi kom hem så började jag julstäda och stöka men resultatet blev supermysigt även fast det inte riktigt är klart men resten får vi fixa imorn.
Min älskade pojkvän har lagat en jättegod maträtt nu som vi slavsat i oss framför tvn och nu börjar Beck så vi fortsätter att mysa.
Hoppas ni haft en bra dag!

En liten titt på hur kökets fönster ser ut. Supermys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback