Hår-ångest.

God morgon!

Bevisen vill inte att jag ska sova, alls. Helst av allt skulle den vilja att jag gick upp när P's klocka ringer, sätta mig och vräka i mig mat. Skrutten där inne. Idag är det exakt två månader kvar till vår skatt är beräknad, 25 januari är datumet som står högst upp på listan. Det är svårt att tänka sig att om två månader kanske jag sitter här med mitt barn i mina armar. Helt otroligt.

Det ska snart börja laddas upp inför jobb idag. Eftermiddagspass är det som står på schemat. När jag är färdig med jobbet ska jag faktiskt få bli ompysslad. Jag ska till frisören, kors i taket. Lite ångest har jag då jag vet att det kommer gå på en liten slant och sen vet jag ju faktiskt inte hur jag vill ha det till hundra procent. Jag har ett litet hum men inte något mer än så. Intressant.
Nu ska jag hoppa in i en dusch. Hoppas ni får en superdag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback