Hard work-work.

Så där. Nu har jag fått i mig lite mat efter en dag med lite jobb. Bokföring och en promenad med Cashen. 
Nu håller jag på med tvätten och plockat lite här hemma med sånt som ska ner i förrådet enligt mig. Här ska det rensas och bäras ner grejer, eller min käre sambo får göra det för det är alldeles för tungt för mig, haha. 
Jag tror att P har slagit i huvudet idag på tal om ingenting. I morse så ringde han och i princip tvingade mig att ringa och boka tid hos en frisör. Det kan ju vara att jag alltid klagar på mitt otroligt slitna hår men ändå vägrar gå iväg just för att jag har blivit för snål. Min fina, fina pojkvän.
När jag kom hem idag så möttes jag av lite julkänsla när jag kikade ut genom balkongdörren. Dom har satt upp och tänt julgranen på vår innergård. Hur mysigt!? Nu är det bara snön som fattas så är det julkänsla på hög nivå sen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback