Lång dag.

Hej!

Efter en lång dag så kan jag s.n.a.r.t pusta ut. Jag kunde ju inte sova inatt och kunde inte heller somna om när P's telefon ringde imorse. När jag hade fått iväg honom till jobbet så plockade jag här hemma, duschade i lugn och ro.
När klockan hade slagit tio så gick jag iväg in till stan. Därifrån fick jag med mig en telefon (äntligen!) och lite bebiskläder såklart. Efter den lilla shoppingturen så åkte jag till jobbet och gjorde mina timmar där.
Nu är jag hemma, har fixat telefonen, plockat i kläder och snart är jag klar med tvätten så då ska jag börja med maten. P är och hjälper J idag men jag hoppas att han kommer hem snart.

Bilderna är på ett par vantar från babyshop och snuttefilten från Frans and Friends som jag fick hem här om dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback