Mardrömmar och kramp.

God morgon! ♥

Vaknar upp av att jag drömmer mardrömmar igen om att P är otrogen. Jag förstår inte varför jag gör det, men det är verkligen hemskt. Inte nog med det så hade jag kramp för f.ö.r.s.t.a gången i hela mitt liv, i båda vaderna. 
Nog om det. Jag har fått i mig frukost och det var tänkt att jag skulle träffa M och L idag men det blev inställt. M har åkt på influensa och har en stackars bebis som har fått kolik. Tråkigt, men den förlorade tiden ska tas igen, inget snack om saken. 
Senare under dagen kanske jag istället ska träffa A och då får vi se vad vi hittar på. Ut ska jag i alla fall för idag har vi i Linköping har idag turen att få se lite sol vilket gör mig på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback