Möte avklarat.

Klockan 11.00 i förmiddags var jag på möte och med mig som mitt stöd hade jag M och L. Vi hade hoppats på att L skulle vara till en stor hjälp då han skulle charma tanterna men han svek oss och sov under hela mötet, skrutten. Det gick inte riktigt som jag ville men jag försökte hela tiden hålla god min och jag tyckte att jag lyckades otroligt bra då jag under vissa stunder satt med gråten i halsen och helst och allt ville be dom fara åt skogen. Nu är det bara att fortsätta.
M och L följde med hem efter mötet men nu har dom gått. Min man ringde förut och sa att vi fått biljetter till hockeyn ikväll och jag kunde inte blivit lyckligare. Linköping gästas idag av Färjestad. Jag är Färjestadfan (SÅKLART!) och min man håller på Linköping, vilket inte är så konstigt men vi får se om vi är lika kära när vi kommer hem ikväll, haha. 
Nu ska jag sätta igång med att fixa i ordning här hemma, diska och sen fixa ett ansikte på mig själv så jag kan visa mig bland folk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback