Ny vecka, nya möjligheter.

God morgon bloggen! ♥

Här sitter jag i soffan och har nyss ätit frukost. Det är något konstigt som händer i min kropp nu för jag mår illa, nästan konstant och är verkligen inte sugen på mat. Jag har i princip levt på smörgås i ett x antal dagar nu även fast jag vet att det inte är bra för den lilla i magen. Knodden är ju redan lite liten och behöver därför all näring den kan få men jag klarar inte av mat just nu. Detta är något jag ska ta upp med min barnmorska idag när vi ska dit för att höra dom underbara hjärtslagen.
Snart är det dags för mig att åka och jobba. Ett eftermiddagspass står på schemat och det känns skönt att göra något nyttigt. Efter besöket hos barnmorskan skulle jag vilja ta en promenad men vi får se om jag vågar gå ut ensam i höstmörkret. 
Hoppas ni får en bra dag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback