Pust och stön.

Dagen började med att jag inte kunde somna om när P gick upp. Klockan ringde första gången 05.50, men han går aldrig upp då utan ligger och snosar i 40 minuter. Då kan man undra om det inte är bättre att få sova ostört dom minuterna och även slippa väcka sin flickvän som INTE ska upp så tidigt. Nej, han tycker tydligen inte det och jag låg därför vaken tills det var dags för mig att kliva upp ett x antal timmar senare. Jag hoppade in i duschen, gjorde mig i ordning och sen var det dags för arbete igen. Eftermiddagspass stod på schemat och det jag gjort är avstämning på bokföringen. Pust och stön.
P kom in och hämtade mig och vi åkte vidare hem men gjorde ett stopp på vägen. Vad det var för stopp vi gjorde kanske ni får se sen! :-)
Min gubbe har gått iväg och tränat för att jag råkade nämna att jag tycker att han är lite tunn nu för tiden. Det satte tydligt sina spår och idag skulle det tränas hårt. Jag ska få med honom ner och handla sen efter han har tränat. Måste fylla upp kylen och frysen lite.

Måste fråga. Sen jag blivit gravid har jag haft problem med att det bränner i min högra jumske. Det är alltid den högra och alltid när jag sitter ner. Det syns inget på huden när det blir såhär utan det bara bränner och det gör riktigt, riktigt ont! Vet ni vad detta kan vara eller känner ni igen det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback