Someone like you.

Hej kära läsare! ♥

Vad gör ni idag?
Jag har nästan precis kommit innanför dörren efter ett jobbpass mellan 8-14. Dagen började med att det blev irritation redan innan både jag och P kom till jobbet, haha. När jag kom ner till resecentrum så kom det ingen buss. Den jag skulle med skulle ha gått 07.33, men som sagt så kom det ingen. Nästa skulle gå 07.53 men den kom inte heller och då ringde jag faktiskt Trafikupplysningen och frågade vad som händer men dom hade inget svar utan hänvisade till nästa buss. Jag orkade inte mer så det var bara att sitta snällt och vänta på 08.13-bussen. Den kom i alla fall och jag lyckades tillslut att ta mig till jobbet. Kom dock en halvtimme försent. Annars har dagen gått superbra, skrivit maaaaaassa julkort som ska skickas iväg till kunder och liknande. Sen tog jag hunden Cash och gick på en promenad i det friska vädret innan jag åkte hem.
Min jumske är något som verkligen gör ont och jag vet inte vad jag ska göra med den. Troligen en nerv som ligger i kläm och jag tror inte sjukvården gör något åt den (nej, jag har inte frågat) så det är förmodligen bara att stå ut men det har blivit så illa att det knappt går att sitta ens en liten stund utan att det gör ont. Någon som har något tips på vad man kan göra?

Glad men sliten.

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

söt! :)

2011-11-29 @ 17:37:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Åh grattis till pyret i magen! :)

2011-11-29 @ 18:14:09
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback