Telefonkö.

Äntligen hemma efter en dag på jobbet som visserligen gick snabbt och väldigt bra. Massa pappersarbete, men det är rätt skönt ändå att sitta med näsan i alla papper och bara göra min grej liksom. Efter jobbet var det dags för ett besök hos barnmorskan och allt ser perfekt ut. Magen växer som den ska och bebisens hjärtljud är bara för underbara att höra. Jag skulle vilja ha en sån där apparat som dom har och ligga och lyssna på den lilla här hemma. M.y.s.i.g.t.
Jag sitter just nu i telefonkö (här jobbar man effektivt) för när vi kom hem låg det ett brev om en räkning som enligt dom var obetald, vilket den inte är men då är det ju jag i ett nötskal som betalat in till fel OCRnr. Ihi, dumma mig så nu ska det fixas innan min gubbe kommer hem från gymmet och vi ska ner och handla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback